Maandelijks organiseren De Spoorleggers Sleidinge een hondenwandeling.
Bedoeling is om mensen samen te brengen, iedereen is welkom. Gewoon zin hebben om andere mensen te ontmoeten is genoeg.
Er zijn honden aanwezig, je eigen hond is natuurlijk ook welkom. Je bent volledig vrij of je met of zonder hond wandelt.
We stappen ongeveer een uur en achteraf drinken we samen (geheel vrijblijvend) nog iets in de cafetaria.
Wanneer
1 keer per maand op dinsdag vanaf 14u30.
Waar
Het Leen – Gentsesteenweg 80, Eeklo.
Meer info
Een initiatief van De Spoorleggers Sleidinge i.s.m. Sportclub Boezjeern


