Een gezellig moment om samen te komen, elkaar te ontmoeten en iets leuks te doen. Of je nu zin hebt om creatief bezig te zijn, een spel te spelen of gewoon een babbeltje te slaan – we doen het allemaal!
We werken met een vast maandelijks schema:
- 1ste vrijdag: gezelschapsspelen en Wii
- 2de vrijdag: de special! – telkens een verrassende activiteit
- 3de vrijdag: ontmoetingen met een thema / special guest (gezellig babbelen rond een thema)
- Laatste vrijdag: vrij atelier (creatief bezig zijn)
Wij voorzien altijd materiaal maar neem gerust zelf ook iets mee!
Kom langs en doe mee!
Wanneer
Elke vrijdag van 14u tot 16u
Waar
Wijkcentrum De Kring: Zuidmoerstraat 136 bus 8, Eeklo
Prijs
Telkens gratis.


