Een paar keer per jaar gaan we in kleine groep op uitstap, soms in de buurt en soms wat verder. We nemen samen de trein/bus vanuit Eeklo en bezoeken elke keer iets nieuws. Ideeën voor een leuke uitstap zijn ook altijd welkom!
Meer info en inschrijven


